Forum Nieoficjalne forum PWSZ w Sulechowie Strona Główna Nieoficjalne forum PWSZ w Sulechowie
Forum kandydatów, studentów i absolwentów PWSZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulaminu treść...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Nieoficjalne forum PWSZ w Sulechowie Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leniwiec
nie karmić!!!



Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 1:10, 04 Wrz 2005    Temat postu: Regulaminu treść...

I.Informacje ogólne

Forum służy do prowadzenia dyskusji oraz wymiany poglądów w obrębie udostępnionych forów tematycznych.

II. Zasady rejestracji
Warunkiem pełnego korzystania z forum jest rejestracja przez użytkownika z podaniem w formularzu nicka oraz adresu e-mail - po uprzednim zapoznaniu się z warunkami rejestracji. Jedna osoba może mieć tylko jedno konto. Rejestracja oraz logowanie i pisanie postów/tematów na forum - oznacza zgodę na zasady niniejszego Regulaminu.
Rejestrując się wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych/informacyjnych drogą email (nie bójcie się, nie przewiduję spamowania) - to tak na przyszłość.

III. Netykieta

Wiadomości umieszczane przez użytkowników w poszczególnych działach dotyczą tylko i wyłącznie tematów związanych z danym forum tematycznym. Zalecane jest:
- zapoznanie się z opisem tematów poruszanych na danym forum tematycznym przed wysłaniem na niego wiadomości (nie umieszczaj na forum wiadomości, które nie są związane tematycznie z jego treścią),
- trzymanie się tematu, zarówno ogólnego dla określonego forum tematycznego jak i w stosunku do konkretnego wątku,
- nadawanie odpowiedniego tytułu nowym wiadomościom na forum, związanego z treścią wiadomości.
Administrator i Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji oraz edycji istniejących tematów lub postów.

Wszystkie fora mogą być wykorzystywane tylko zgodnie z obowiązującym prawem i ogólnie przyjętymi zasadami etyki. Niedopuszczalne jest wykorzystywanie ich do celów powszechnie uznanych za szkodliwe, niewłaściwe, nielegalne, obraźliwe lub niemoralne, w tym:
- przesyłania wiadomości zawierających: wyrażenia, treści, załączniki powszechnie uznane za obraźliwe, wulgarne lub niezgodne z obowiązującymi dobrymi obyczajami,
- rozpowszechniania prywatnej korespondencji na forum bez zezwolenia od jej autora,
- publikowania wiadomości pozbawionych treści merytorycznych, mających wyłącznie cel prowokacyjny, oraz wywołanie kłótni i wzajemnej wrogości wśród uczestników forum,
- naruszenie warunków zawartych w pkt. 5 i 6 powoduje usunięcie przesłanej wiadomości przez administratora systemu lub moderatora danego forum tematycznego oraz skasowanie konta użytkownika, który był nadawcą tej wiadomości.
Nieprzestrzeganie wyżej wymienionych zasad może spowodować zablokowanie lub usunięcie wiadomości, a w niektórych przypadkach nawet zablokowanie (PermBan) lub usunięcie konta użytkownika.

IV. Ostrzeżenia i BANy

8. Zobacz za co możesz również dostać Ostrzeżenie lub BANa:
- Podwójne posty, niektórym się coś przypomni i dopisują kolejny post, nie wiem czy widzieliście ale jest taki magiczny przycisk Zmień jeśli chcesz coś dopisać do postu (swojego) na który jeszcze nikt nie odpowiedział użyj tego przycisku, wszystkie podwójne posty są usuwane (te drugie) przez moderatorów. Ewentualne wyjątki od tej reguły będą ogłaszane w odpowiednich forach.
- Treści postu nie ograniczaj do słów "Jak w temacie... lub podobnych - opisz dokładnie swój problem.
- Nadużywanie BBCode, kodów HTML, znaków typu -- : oraz kilku !! ?? lub pisanie wyłącznie wielkimi literami bez celu będzie skutkowało usunięciem postu. - Wyróżniamy tylko pewne słowa a nie cały tekst. Dotyczy również tematów
- Nie odpowiadamy na jakiś stary problem, chyba ze chcecie się dopytać o szczegóły - patrzcie na datę postu/tematu.
- Nie dopisuj odpowiedzi które nie wnoszą nic nowego do dyskusji, są powieleniem lub wyrażeniem poparcia dla poprzednich postów.
- Nie odpowiadamy na posty które łamią ! regulamin !!!
- W postach, podpisach itp. nie można umieszczać treści reklamowych - jeśli chcesz zamieścić reklamę skontaktuj się z Administratorem.
- SKARGI I ŻALE - Masz jakieś pretensje lub skargi, czujesz że cię niesprawiedliwie potraktowano, nie pisz żadnego postu, forum to nie jest Książka skarg i zażaleń, napisz do administratora przez PW albo e-maila. Jeżeli to zrobisz to dostaniesz ostrzeżenie.
- Za stary problem uważa się post który został napisany 30 dni wcześniej od obecnej daty, dotyczy to tematów typu problem z XXX, jak zrobic XXX w XXX
- Używanie emblematów moderatora przez osoby nie będące moderatorami jest zakazane. To samo dotyczy emblematu administratora, oraz innych przypominających iż dany user wykonuje specjalna funkcje na forum.
- REKLAMA. Napisanie postu o treści komercyjnej ( sprzedaż, usługi) bez zgody Administratora będzie powodowało otrzymaniem BANa na dostęp forum. Również w Podpisie nie można umieszczać treści reklamowych, adresów pocztowych, firm, oraz informacji o sprzedawanych produktach - za to grozi ostrzeżenie.
- Nie piszcie pilna sprawa czy proszę o szybką odpowiedz; jeśli ktoś wie coś na ten temat to odpisze, dla nikogo nie jest ważny Twój problem, ludzie piszą z własnej woli
- Jeśli ktoś miał problem i został rozwiązany miło jest napisać OK dzięki działa, bardzo dziękuje; Wiadomo wtedy że problem został rozwiązany i temat uważa się za zamknięty.
- Nie piszemy tematów typu: POMOCY, (wybrany user forum) pomocy, a w treści (user) pomóż mi z .... - taki post będzie usuwany, i proszę nie odpowiadać na taki post, bo nie jest skierowany do Ciebie.

V. Dane w profilu

Skonfiguruj swój podpis(sygnature) tak aby:
- miał maksymalnie trzy linijki tekstu.
- Zabrania się umieszczania w podpisie banerów i innych reklam.
- Nie używamy w podpisie (sygnaturce) czcionki o rozmiarze 'Ogromna' (>10).
- Podpis nie może zawierać żadnych słów niecenzuralnych i ogólnie uważanych za obrazliwe.
Emblematy, czyli Avatar(y) <-> obrazki przy nicku; maksymalny rozmiar avatar'a to 80x80 pikseli, maksymalna waga to 10kB. Zabrania się stosowania jako emblematu obrazków rang. Emblemat nie może przedstawiać treści pornograficznych oraz innych, które mogłyby być niezgodne z prawem.

VI. Skasowanie konta usera

Administrator może usunąć użytkownika z forum bez ostrzeżenia, jeśli:
- nazwa konta użytkownika jest wyrażeniem powszechnie uznanym za obraźliwe lub niezgodne z dobrymi obyczajami,
- użytkownik będzie wypisywał informacje niepotrzebne w celu nabijania sobie licznika postów - 'statsiarze' będą usuwani,
- użytkownik będzie wykorzystywał forum do celów komercyjnych, a w szczególności do przesyłania reklam,
- użytkownik nie będzie przestrzegał zasad określonych w niniejszym Regulaminie.

VII. Uprawnienia administratora i moderatorów

Administrator oraz Moderatorzy Forum nie ponoszą odpowiedzialności za: treść przesyłanych wiadomości, przerwy w funkcjonowaniu forum, utratę danych zawartych w poszczególnych forach.
Administrator forum zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu w dowolnym czasie oraz terminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania na forum.

VIII. Polityka prywatnosci

Informacje zawarte na forum są podawane tylko w celach edukacyjnych, hobbystycznych, niekomercyjnych.
Wszystkich programów i opisów używasz na własna odpowiedzialność!
Jedynie użytkownik wysyłający wiadomość lub plik/i ponosi pełną odpowiedzialność za ich treść. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, Administrator może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.
Zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych Administrator nie przekazuje informacji odnośnie użytkowników firmom i osobom prywatnym. Hasła, adresy e-mail, czasy użytkowników oraz numery IP są szyfrowane w bazie danych i jedynie administrator jest w stanie odczytać te informacje. Jeżeli zobaczyłeś wiadomość lub plik, który Twoim zdaniem jest nielegalny lub narusza Twoje dobra osobiste, prosimy o kontakt z administratorem Forum.

Wszelkie uwagi, komentarze oraz pytania, dotyczące działania tego forum należy kierować na adres: forum_pwsz_sulechow@o2.pl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Nieoficjalne forum PWSZ w Sulechowie Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin